Selasa, 4 Februari 2014

mengarut kejap

Alhamdulillah, Allah masih panjangkn umurku untuk melihat dunia Allah yang indah ini...
Lama juga aku xmenulis disini...sorry ye,sibuk diri sebagai ibu kpd anak kecil yg comei, sbg pekerja, sbg surirumah, sbg pelajar...

Ok, aku dah selamat melahirkn baby prmpuan yg comei pd 26/9/12, tahun lepas....alamak...thn 2012 tue...hahahaha...lamer gler xmenulis ghopernye...nasib baik ingat lg pswd nk bukak bolg ni...hehehe

ok...baby comei tu udah pon berumur 1 thn 4 bln skrg....lahir xcukup bulan pon, 34 weeks jer...
Xpernah terlintas dlm pale otak aku ni akan dpt baby prem...
Tp itulah janji Allah...Dia Maha mengetahui apa yang terbaik utk kita...
Mula-mula ongatkn jaga baby prem ni same je mcm jaga baby full term yg  biasa...maklum le, xde pengalaman pon...ghoper2nye lain...mencabar...
Tambahan pulak aku jaga berdua je dgn suami...xde pertolongan dr sesape, dr mak kandung mahupun dr ibu mertuaku...
Tp Allah permudahkn segalanya...
Pasal penjagaaan baby prem tu, next post baru aku citerlah ek.. hari ni saje nk merepek meraban sikit2 je...tambah2 tulis kt skolah..bnyk mate memandang...menci!!

ok, aku tepek gambo bdak montel tu kt sini...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan