Jumaat, 6 April 2012

yeay!!

yeah3...akhirnya dapat tulis ape yg aku nk kt sini...sbb rase2 mcm kt fb xselamat je nk tulis...lg menyakitkn ati adele...hahahaha
hmmm...br aku xg skul sehari, mcm2 kisah ade...tp yg paling aku tertarik bile bab PT kt skul hangat d perkatakan...hohoho...suke ati korang la nk mengumpat die kt belakang, tp, pd aku, tu cr pengecut...cer buat mcm aku, terus jer g report kt ppd nun...ni, maki bukn main sekembung, tp kt depan, bkn main manis muke lg...buat ape menambahkn dosa mengata org...kalau agak2 dah menyakitkn ati, buat mcm aku, habis cerita kn? opsss!!! lupa plak...ade yg kaki baking PT tu kt skul...maklum le, sedare mere belah laki die kn? mesti ler baking gler2... time aku dulu bukan main, miss comunication konon...eeeiiiii...geli+menyampah taik telinga aku nie... so, buat mcm aku suda...sampai skrg die xberani nk tinggi2kn sore kt aku...harharhar....hebat jugak aku ni kn? :P bkn hebat, tp cm menegakkn perkara yg betull...PT tu pangktnye lebih rendah dr kite, so, buat pelah korang nk takut kt die kn? lg2 br keje...mcm bagus...eiiii...maleh la nk tulih lg pasal die..xpasal2 lak aku ngumpat pasal die...berdosa beb...yg udah tu udah la...janji ati kau skrg, senang...cau cincau k...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan